Termeni si conditii

CONDITII LIVRARE PRODUSE COMANDATE SITE

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului.

In cazul in care ati ales modalitatea de livrare prin curier rapid, produsele se livreaza catre Dvs. prin Fan Courier.

Livrarea produselor din comanda Dvs. se realizeaza numai dupa ce contravaloarea acestora a fost incasata in contul furnizorului Madex International SRL (in cazul platilor cu OP).

Preturile produselor afisate pe acest website includ TVA (19%) dar nu includ costul de transport la client. In cazul comenzilor ce depasesc valoarea de 300 lei, si trebuie livrate catre o localitate deservita de Fan Courier, fara costuri aditionale de kilometrii suplimentari, contravaloarea transportului va fi suportata de societatea noastra.

Costul de transport (pentru cazul livrarilor prin serviciu de curierat sau posta) este in sarcina clientului. Pentru colete cu greutate cuprinsa intre 1 kg -10 kg, costul estimat de transport (inclusiv taxa pentru plata ramburs la curier) este de 20 lei – 30 lei, TVA inclus. Pentru localitatile aflate in afara retelei Fan Courier se va adauga si costul kilometrilor suplimentari.

Lista completa a localitatilor din aria de acoperire Fan Courier o puteti gasi la aceasta adresa: http://www.fancourier.ro/tools/retea/localitati-deservite-fara-km-suplimentari/

Factura proforma care va fi emisa si transmisa catre client in urma comenzii acestuia nu include costul de transport/livrare la client (daca valoarea este sub 300 lei sau exista kilometri suplimentari).

MODALITATI DE PLATA

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la ridicarea produselor de la showroom-ul MADEX – GARDENA din Bucuresti, Sos. Odaii nr. 117 – 123, et.1, sector 1 (Soseaua de centura langa Pod Otopeni). Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice / prin email a comenzii.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor din showroom

La ridicarea produselor de la showroomul MADEX – GARDENA, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

Atentie!

In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card.

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Madex International Srl, in urma confirmarii telefonice / prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firma: MADEX INTERNATIONAL SRL

Cont lei: IBAN RO05BTRLRONCRT0251419105 – BANCA TRANSILVANIA – Agentia Baneasa:

Cod unic inregistrare: RO 2786975

Adresa: Bucuresti, Sos. Odaii 117-123, sector 1

R.C.: J40/27325/1992

Plata ramburs: pentru livrarea prin curier rapid.

SERVICE – GARANTIE

PROCEDURA IN CAZ DE GARANTIE ESTE URMATOAREA:

In cazul solicitarilor de reparatii in termenul de garantie, cumparatorul se va adresa magazinului de unde a cumparat produsul. Cumparatorul trebuie sa se prezinte cu factura/bonul fiscal si certificatul de garantie in original. Magazinul va trimite produsul in service la importator. Dupa reparare sau inlocuire produsul poate fi trimis la magazin sau direct la cumparator. Cumparatorii care au posibilitatea se pot adresa direct la Service situat in Soseaua Odaii, Nr. 117-123, Sector 1, Bucuresti,Tel: 021/352.76.03/04, 0722.633.724 (Vodafone), 0742.080.215 (Orange).

In garantie putem ori sa inlocuim produsul, ori sa il reparam gratuit daca se indeplinesc urmatoarele conditii:

  • Produsul trebuie sa fi fost instalat si exploatat adecvat si in concordanta cu instructiunile de folosire. Nici cumparatorul si nici o terta parte neautorizata nu a incercat sa repare produsul (nerespectarea duce la pierderea garantiei);
  • Sunt excluse de la garantie partile supuse uzurii. Pentru uzura de functionare , in special in cazul lamelor, al elementelor de fixare a lamelor, al turbinelor, lampilor, curelelor de transmisie, rotoarelor, filtrelor de aer, bujiilor (in general asupra pieselor ce pot fi achizitionate drept accesorii ) nu se acorda garantie!
  • Garantia producatorului/importatorului nu afecteaza solicitarea de garantie a cumparatorului final catre vânzator;
  • Va vom returna produsul gratis de indata ce a fost reparat daca defectiunile s-au dovedit a fi de fabricatie. Daca defectiunile   s-au produs din vina cumparatorului/utilizatorului cheltuielile de reparatie si transport vor fi suportate de catre client.

ATENTIE! In cazul inlocuirii produsului, produsul va fi inlocuit in termenul prevazut de lege.

PIERDEREA GARANTIEI: Garantia se pierde la indeplinirea oricarei dintre conditiile de mai jos:

  • Garantia nu acopera defectiunile articolelor de udat, produse din cauza apei calcaroase, cu impuritati sau cu substante corozive;
  • Deteriorarea de genul zgârieturilor, loviturilor, socurilor, rupturilor, sau elementelor demontabile sau nemontabile lipsa care nu au fost aduse la cunostinta vânzatorului in momentul achizitionarii produsului, nu beneficiaza de garantie.
  • Produsele care au avut de suferit din cauza inghetului sau cele folosite la o temperatura mai mare de 35° (ex.Furtun,mufe,pistoale de stropit etc.).
  • Modificarea (ex:taierea cablului de alimentare/stecher de retea) /desigilarea produsului de catre persoane/firme neautorizate sa presteze activitati de service asupra acestui produs.
  • Neprezentarea la service a actului de cumparare (factura, bon fiscal) si a certificatului de garantie completat corespunzator.

Madex International SRL nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru produsele neridicate din service-ul nostru in termen de maximum 60 zile calendaristice.

RESPONSABILITATEA IMPORTATORULUI

Certificam ca toate produsele GARDENA sunt conforme normelor europene. Drepturile consumatorului sunt prevazute in legea nr 449 din 12 noiembrie 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si in OG 21 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare .

RESPONSABILITATEA CUMPARATORULUI

Va rugam sa respectati modul de instalare si folosire a produselor GARDENA.

RASPUNDEREA PRODUCATORULUI :

Precizam in mod expres faptul ca, in conformitate cu legea garantiei produsului, nu suntem raspunzatori pentru orice daune provocate de produsele noastre in cazul in care aceastea se datoreaza reparatiei necorespunzatoare sau in cazul in care piesele schimbate nu sunt piese originale Gardena sau aprobate de noi, ori, daca reparatiile nu au fost efectuat ede catre un Service Gardena sau de un specialist autorizat.

Acest lucru este valabil si in cazul pieselor de schimb si al accesoriilor.

ATENTIE! Singurul Service autorizat GARDENA afla pe teritoriul Romaniei este cel din Bucuresti, Sos. Odaii 117-123, sector 1 (Soseaua de centura langa Pod Otopeni).

RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se va efectua conform Ordonanta de urgenta 34/2014 in termen de 14 zile de la data livrarii produselor.
In conformitate cu aceasta, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dumneavoastra.

„Art. 56. – (1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 593, utilizatorul final beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 59¹ alin. (3) si la art. 59².”

“Art. 14 – (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. „

„Art. 14 – (3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. „

CUM TREBUIE SA PROCEDATI PENTRU A RETURNA UN PRODUS SI A PRIMI BANII INAPOI:1.Ne expediati produsul pe care doriti sa-l returnati prin Fan Courier, la adresa Sos. Odaii 117-123, sector 1, Bucuresti sau, il prezentati in showroom-ul din aceeasi locatie, in termen de 14 zile de la momentul primirii acestuia.
2.Produsul trebuie livrat catre noi in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copia facturii fiscale si certificatul de garantie in original.
3. La primirea coletului, noi vom verifica continutul acestuia. Daca toate conditiile de mai sus au fost indeplinite atunci se va emite o factura fiscala storno in baza careia se va face ulterior restituirea banilor catre dumneavoastra prin OP (in cazul restituirii prin Fan Courier) sau cash (in magazin).4. In situatia in care, valoarea produsului restituit a fost diminuata (produsul este incomplete, produsul a fost folosit si nu mai este nou etc.), suma care se va restitui va fi ajustata cu valoarea respectiva.5. Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, cele careau fost folosite necorespunzator ori cele care au fost aduse “la comanda”, la cererea consumatorului.

Termenul maxim legal in care veti intra in posesia banilor este de 14 zile de la data primirii produsului returnat.
Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la unul din urmatoarele numere de telefon 021.352.76.03 /04/05/06, Vodafone: 0722.633.724,
Orange: 0742.080.215 sau pe email la adresa: comenzi@gardena.ro.

Recomandam consultarea legii in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014)

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC MADEX INTERNATIONAL SRL figureaza inscrisa sub numarul 37225 in evidentele Agentiei Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal .