PROCEDURA IN CAZ DE GARANTIE ESTE URMATOAREA:
Atentie! Produsele marca GARDENA sunt produse destinate uzului privat, nu comercial sau profesional. In cazul solicitarilor de reparatii in termenul de garantie, cumparatorul se va adresa magazinului de unde a cumparat produsul. Cumparatorul trebuie sa se prezinte cu factura/bonul fiscal si certificatul de garantie in original. Magazinul va trimite produsul in service la importator. Dupa reparare sau inlocuire produsul poate fi trimis la magazin sau direct la cumparator. Cumparatorii care au posibilitatea se pot adresa direct la Service situat in Soseaua Odaii, Nr. 117-123, Sector 1, Bucuresti,Tel: 0742.080.218, 021/352.76.03/04/05/06. Contravaloarea costurilor de trimitere in Service cade în sarcina cumparatorului.
Durata medie de utilizare produs este de:
- 5 ani Pentru: masini de tuns iarba, roboți, turbotrimmere, trimmere de gard viu, fierastraie electrice, pompe, hidrofoare, aeratoare, suflante
- 8 ani Pentru: aspersoare, pistoale pentru stropit, carucioare si suporturi de furtun, furtunuri, conectori, programatoare, sisteme de irigare, seturi de udat pe perioada concediului, sisteme de curățare, unelte manuale de cultivare sol, unelte de taiat (foarfeci, fierastraie) mecanice, unelte de iarnă.
- Garanţia acoperă toate defectele serioase ale produsului care pot fi dovedite a fi defecte de material sau de fabricatie, viciu ascuns în cazul în care produsele au fost folosite doar pentru uz privat, adică nu au fost utilizate comercial sau profesional.
Garantia se acorda consumatorilor dupa cum urmeaza:
- Persoanelor fizice: Garantia Comerciala inscrisa pe ambalajul produselor (daca se respecta specificatiile de pe ambalaj: inregistarea pe site-ul producatorului in termenul indicat) in caz contrar se ofera Garantia Legala.
- Personelor juridice: 6 luni;
Va rugam sa cititi Manualul de utilizare / Instructiunile de utilizare ale produsului si sa respectati,daca exista, informatiile referitoare la compatibilitatea (ex. tip de baterie, accesorii), functionalitatea (ex. aplicatii, conexiune internet) si interoperabilitatea produselor.
Pentru funcţionare a se folosi in exclusivitate piese de schimb şi piese de uzură originale GARDENA
In garantie putem ori sa inlocuim produsul, ori sa il reparam gratuit daca se indeplinesc urmatoarele conditii:
- Produsul trebuie sa fi fost instalat si exploatat adecvat si in concordanta cu instructiunile de folosire. Nici cumparatorul si nici o terta parte neautorizata nu a incercat sa repare produsul (nerespectarea duce la pierderea garantiei);
- Sunt excluse de la garantie partile supuse uzurii. Pentru uzura de functionare , in special in cazul lamelor, al elementelor de fixare a lamelor, al turbinelor, lampilor, curelelor de transmisie, rotoarelor, filtrelor de aer, bujiilor (in general asupra pieselor ce pot fi achizitionate drept accesorii ) nu se acorda garantie!
- Pentru produsele inlocuite in garantie se va emite un nou Certificat de garantie
- Garantia producatorului/importatorului nu afecteaza solicitarea de garantie a cumparatorului final catre vânzator;
- Va vom returna produsul gratis de indata ce a fost reparat daca defectiunile s-au dovedit a fi de fabricatie. Daca defectiunile s-au produs din vina cumparatorului/utilizatorului cheltuielile de reparatie si transport vor fi suportate de catre client.
- Termenul de reparație este de 15 zile calendaristice, în perioada sarbătorilor legale această perioadă se prelungește cu zilele respective.
- Această garanție este limitată la înlocuire sau reparare, conform condițiilor menționate anterior. Produsele sau piesele înlocuite devin proprietatea noastră. Garanția nu constituie un drept de a depune alte revendicări împotriva noastră, de exemplu, pentru daune. În mod special, nu aveți dreptul de a primi un produs înlocuitor în timp ce produsul dvs. este reparat.
ATENTIE! In cazul inlocuirii produsului, produsul va fi inlocuit in termenul prevazut de lege.
PIERDEREA GARANTIEI: Garantia se pierde la indeplinirea oricarei dintre conditiile de mai jos:
- Garantia nu acopera defectiunile articolelor de udat, produse din cauza apei calcaroase, cu impuritati sau cu substante corozive;
- Deteriorarea de genul zgârieturilor, loviturilor, socurilor, rupturilor, sau elementelor demontabile sau nemontabile lipsa care nu au fost aduse la cunostinta vânzatorului in momentul achizitionarii produsului, nu beneficiaza de garantie.
- Produsele care au avut de suferit din cauza inghetului sau cele folosite la o temperatura mai mare de 35° (ex.Furtun,mufe,pistoale de stropit etc.).
- Modificarea (ex:taierea cablului de alimentare/stecher de retea) /desigilarea produsului de catre persoane/firme neautorizate sa presteze activitati de service asupra acestui produs.
- Neprezentarea la service a actului de cumparare (factura, bon fiscal) si a certificatului de garantie completat corespunzator.
- Produsele utilizate cu alte piese/aplicatii/accesorii etc. decat cele mentionate in Manualul de utilizare / Instructiunile de utilizare ale produsului.
- Neinregistrarea produsului pe site-ul producatorului in vederea obtinerii garantiei comerciale extinse.
- Garantia nu se acorda produselor achizitionate la mana a doua.
Madex International SRL nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru produsele neridicate din service-ul nostru in termen de maximum 60 zile calendaristice.
RESPONSABILITATEA IMPORTATORULUI
lCertificam ca toate produsele GARDENA sunt conforme normelor europene. Drepturile consumatorului sunt prevazute in OUG nr. 140/2021.
RESPONSABILITATEA CUMPARATORULUI
Va rugam sa respectati modul de instalare si folosire a produselor GARDENA.
Va rugam sa cititi si sa va insusiti urmatoarele:
Am primit produsele in perfecta stare de functionare cu instructiunile de utilizare in limba romana, certificat de garantie completat corespunzator.
Mi s-a aratat modul de functionare si intretinere si am luat cunostinta de conditiile de garantie conform certificatului.
RASPUNDEREA PRODUCATORULUI :
Precizam in mod expres faptul ca, in conformitate cu legea garantiei produsului, nu suntem raspunzatori pentru orice daune provocate de produsele noastre in cazul in care aceastea se datoreaza reparatiei necorespunzatoare sau in cazul in care piesele schimbate nu sunt piese originale Gardena sau aprobate de noi, ori, daca reparatiile nu au fost efectuat ede catre un Service Gardena sau de un specialist autorizat.
Acest lucru este valabil si in cazul pieselor de schimb si al accesoriilor.
ATENTIE! Singurul Service agreat GARDENA afla pe teritoriul Romaniei este cel din Bucuresti, Sos. Odaii 117-123, sector 1 (Soseaua de centura langa Pod Otopeni).
Pentru orice detalii suplimentare ne puteti contacta la Telefon: 021 352.76.03/04/05; 0742.08.02.18 ori E-mail: comenzi@gardena.ro.