Se încarcă conținutul ... Încărcarea depinde de viteza conexiunii!

Service - Garantie

PROCEDURA IN CAZ DE GARANTIE ESTE URMATOAREA:

In cazul solicitarilor de reparatii in termenul de garantie, cumparatorul se va adresa magazinului de unde a cumparat produsul. Cumparatorul trebuie sa se prezinte cu factura/bonul fiscal si certificatul de garantie in original. Magazinul va trimite produsul in service la importator. Dupa reparare sau inlocuire produsul poate fi trimis la magazin sau direct la cumparator. Cumparatorii care au posibilitatea se pot adresa direct la Service situat in Soseaua Odaii, Nr. 117-123, Sector 1, Bucuresti,Tel: 021/352.76.03/04, 0722.633.724 (Vodafone), 0742.080.215 (Orange).

In garantie putem ori sa inlocuim produsul, ori sa il reparam gratuit daca se indeplinesc urmatoarele conditii:

  • Produsul trebuie sa fi fost instalat si exploatat adecvat si in concordanta cu instructiunile de folosire. Nici cumparatorul si nici o terta parte neautorizata nu a incercat sa repare produsul (nerespectarea duce la pierderea garantiei);
  • Sunt excluse de la garantie partile supuse uzurii. Pentru uzura de functionare , in special in cazul lamelor, al elementelor de fixare a lamelor, al turbinelor, lampilor, curelelor de transmisie, rotoarelor, filtrelor de aer, bujiilor (in general asupra pieselor ce pot fi achizitionate drept accesorii ) nu se acorda garantie!
  • Pentru produsele inlocuite in garantie se va emite un nou Certificat de garantie
  • Garantia producatorului/importatorului nu afecteaza solicitarea de garantie a cumparatorului final catre vânzator;
  • Va vom returna produsul gratis de indata ce a fost reparat daca defectiunile s-au dovedit a fi de fabricatie. Daca defectiunile   s-au produs din vina cumparatorului/utilizatorului cheltuielile de reparatie si transport vor fi suportate de catre client.

ATENTIE! In cazul inlocuirii produsului, produsul va fi inlocuit in termenul prevazut de lege.

PIERDEREA GARANTIEI: Garantia se pierde la indeplinirea oricarei dintre conditiile de mai jos:

  • Garantia nu acopera defectiunile articolelor de udat, produse din cauza apei calcaroase, cu impuritati sau cu substante corozive;
  • Deteriorarea de genul zgârieturilor, loviturilor, socurilor, rupturilor, sau elementelor demontabile sau nemontabile lipsa care nu au fost aduse la cunostinta vânzatorului in momentul achizitionarii produsului, nu beneficiaza de garantie.
  • Produsele care au avut de suferit din cauza inghetului sau cele folosite la o temperatura mai mare de 35° (ex.Furtun,mufe,pistoale de stropit etc.).
  • Modificarea (ex:taierea cablului de alimentare/stecher de retea) /desigilarea produsului de catre persoane/firme neautorizate sa presteze activitati de service asupra acestui produs.
  • Neprezentarea la service a actului de cumparare (factura, bon fiscal) si a certificatului de garantie completat corespunzator.

Madex International SRL nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru produsele neridicate din service-ul nostru in termen de maximum 60 zile calendaristice.

RESPONSABILITATEA IMPORTATORULUI

Certificam ca toate produsele GARDENA sunt conforme normelor europene. Drepturile consumatorului sunt prevazute in legea nr 449 din 12 noiembrie 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si in OG 9/2016 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare .

RESPONSABILITATEA CUMPARATORULUI

Va rugam sa respectati modul de instalare si folosire a produselor GARDENA.

RASPUNDEREA PRODUCATORULUI :

Precizam in mod expres faptul ca, in conformitate cu legea garantiei produsului, nu suntem raspunzatori pentru orice daune provocate de produsele noastre in cazul in care aceastea se datoreaza reparatiei necorespunzatoare sau in cazul in care piesele schimbate nu sunt piese originale Gardena sau aprobate de noi, ori, daca reparatiile nu au fost efectuat ede catre un Service Gardena sau de un specialist autorizat.                          

Acest lucru este valabil si in cazul pieselor de schimb si al accesoriilor.

ATENTIE! Singurul Service autorizat GARDENA afla pe teritoriul Romaniei este cel din Bucuresti, Sos. Odaii 117-123, sector 1 (Soseaua de centura langa Pod Otopeni).

Pentru orice detalii suplimentare ne puteti contacta la Telefon: 021 352.76.03/04/05 sau 0722.633.724 ori E-mail: comenzi@gardena.ro.