Se încarcă conținutul ... Încărcarea depinde de viteza conexiunii!

Politica de returnare

RETURNAREA PRODUSELOR

 

Returnarea produselor se va efectua conform Ordonanta de urgenta 34/2014 in termen de 14 zile de la data livrarii produselor.
In conformitate cu aceasta, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dumneavoastra.

„Art. 56. – (1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 593, utilizatorul final beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 59¹ alin. (3) si la art. 59².”

“Art. 14 – (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. „

„Art. 14 – (3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. ”

 

CUM TREBUIE SA PROCEDATI PENTRU A RETURNA UN PRODUS SI A PRIMI BANII INAPOI:

1.Ne expediati produsul pe care doriti sa-l returnati prin Fan Courier, la adresa Sos. Odaii 117-123, sector 1, Bucuresti sau, il prezentati in showroom-ul din aceeasi locatie, in termen de 14 zile de la momentul primirii acestuia.
2.Produsul trebuie livrat catre noi in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copia facturii fiscale si certificatul de garantie in original.
3. La primirea coletului, noi vom verifica continutul acestuia. Daca toate conditiile de mai sus au fost indeplinite atunci se va emite o factura fiscala storno in baza careia se va face ulterior restituirea banilor catre dumneavoastra prin OP (in cazul restituirii prin Fan Courier) sau cash (in magazin).
4. In situatia in care, valoarea produsului restituit a fost diminuata (produsul este incomplete, produsul a fost folosit si nu mai este nou etc.), suma care se va restitui va fi ajustata cu valoarea respectiva.
5. Nu se vor accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, cele care au fost folosite necorespunzator ori cele care au fost aduse “la comanda”, la cererea consumatorului.
 

Termenul maxim legal in care veti intra in posesia banilor este de 14 zile de la data primirii produsului returnat.
Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la unul din urmatoarele numere de telefon 021.352.76.03 /04/05/06, Vodafone: 0722.633.724,
Orange: 0742.080.215 sau pe email la adresa: comenzi@gardena.ro.

Recomandam consultarea legii in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014)